Çalışma Odası Kullanımı

Çalışma Odası Kullanımı2019-03-13T15:38:41+00:00

Grup Çalışma Odaları Kullanım Kuralları

  • Merkez kütüphanemizde genel kullanıma açık 2 adet büyük çalışma odası ve rezervasyon sistemi ile kullanılabilen 4 adet 6 kişilik çalışma odası mevcuttur.

  • Çalışma odaları hafta içi ve hafta sonu mesai saatleri içinde kullanıma açıktır.

  • Genel kullanıma açık çalışma odaları talep olursa eğitim, proje vb. amaçlar için rezerve edilebilir.

  • Çalışma odaları 3 saatlik süre ile rezervasyon yapılarak kullanılır. Talep yoksa kullanım süresi 3 saat daha uzatılabilir.

  • Rezervasyon saatinden itibaren 15 dk. İçinde oda anahtarı alınmalıdır. Aksi halde rezervasyon iptal edilir.

  • Çalışma odalarını kullanan kişilerin sayısı en az 3 olmalıdır.

  • Çalışma odalarının anahtarları, Ödünç Verme Bankosu’ nda bulunan görevliden kimlik (ler) karşılığı alınır.

  • Çalışma odaları görevliye haber verilmeden, odalar kilitlenip terkedilemez. Böyle bir durumda, şahsi eşyalar görevli tarafından odadan çıkartılabilir.

  • Oda anahtarının kaybedilmesi durumunda kaybetme bedeli alınır. Aksi halde kimlikler geri alınamaz.

  • Çalışma odası kullanımı sonunda, odaya ait eşyalar, donanımlar vs. ilk bulundukları konumda bırakılmalıdır.

  • Çalışma odalarında ses, kütüphanenin diğer hizmetlerini engellemeyecek seviyede olmalıdır.

  • Çalışma odalarında, su haricinde yiyecek, içecek tüketilemez.

  • Çalışma odaları kullanım sırasında kilitli tutulamaz.